Programi i Transparencës Hyrje |
Rreth autoritetit |
Kuadri ligjor rregullator Tekstet e plota |
E drejta për t'u informuar dhe për t'u ankuar |
Mekanizmat kontrollues dhe monitorues që veprojnë mbi AP | Informacion mbi buxhetin dhe të dhënat financiare të AP | Informacion për procedurat e prokurimit/procedurat konkurruese të koncesionit/partneritetit publik privat |
Shërbimet që ofrohen nga AP | Procedurat/mekanizmat për të dhënë mendime lidhur me procesin e hartimit të akteve ligjore/nënligjore, politikave publike apo në lidhje me ushtrimin e funksioneve të AP | Sistemi i mbajtjes së dokumentacionit, llojet dhe format e dokumenteve |
Regjistri i kërkesave dhe përgjigjeve | Ndihma shoqërore/subvencione të dhëna nga AP | Informacione/dokumente që kërkohen më shpesh dhe ato që gjykohen të dobishme për publikim nga AP |
- Struktura organizative/Organigrama
- Struktura e pagave
- Funksionet dhe detyrat e A.P
- CV-të dhe pagat e nënpunësve që janë subjekt deklarimi sipas ligjit, përfshirë dhe anëtarët e kabinetit të titullarit të AP, përshkrim të procedurës së zgjedhjes, kompetencat dhe detyrat e tyre
- Procedura që ndjekin funksionarët e lartë të AP për të marrë vendime
- Procedurat dhe mekanizmat për të bërë kërkesë dhe ankesë që lidhen me veprimet ose mosveprimet e AP ( Përfshirë adresën postare/elektronike për depozitimin e kërkesave - Afatet dhe mënyrën e kthimit të përgjigjeve)
- Procedurat dhe mekanizmat për të bërë kërkesë dhe ankesë që lidhen me veprimet ose mosveprimet e AP ( Përfshirë adresën postare/elektronike për depozitimin e ankesave - Afatet dhe mënyrën e kthimit të përgjigjeve)
- Legjislacion ndërkombëtar
- Legjislacion kombëtar
- Akte nënligjore
- Rregullore
- Kodi i sjelljes
- Aktet që përmbajnë rregulla, norma apo kufizime të të drejtave dhe lirive themelore të individit
- Strategji
- Raport vjetor
- Manuale/dokument politikash, që ka lidhje me funksionet e AP dhe që prek publikun
- Ligj nr. 212020 Për disa shtesa dhe ndryshime në lighin nr. 892014 “Për Pajisjet Mjekësore”
- Ligji Nr.89-2014 “Për Pajisjet Mjekësore”
- Ligji Nr.7975 “Për Barnat Narkotike dhe Lëndët Psikotrope”
- Ligji Nr.10433 datë 16.06.2011 “Për Inspektimin në Republikën e Shqipërisë”
- Ligji për barnat dhe shërbimin farmaceutik 105-2014
- Rregullore për Miratimin e Fletudhëzuesve ne Gjuhën Shqipe
- Rregullore-e-brendshme-AKBPM-ok
- Rregullore-e-inspektimit
- rregullore-mbi-praktikat-e-ruajtjes-dhe-shprndarjes-s-mir-t-barnave
- Urdhër Nr. 13, datë 23.4.2015 “Për miratimin e Manualit të Përgjithshëm të Inspektimit në Republikën e Shqipërisë”
- Urdhër nr. 360 datë 22.08.2016 “Mbi Procedurat dhe Rregullat e Regjistimin e Pajisjeve Mjekesore Ndryshimet dhe Anulimin e Regjistrimit te Tyre, Dokumentacionin e Nevojshem dhe Kostot Perkatese
- Vendim Nr. 189, datë 9.3.2016 për miratimin e rregullit teknik “Për Kërkesat Thelbësore, Markimin CE dhe Vlerësimin e Konformitetit të Pajisjeve Mjekësore Diagnostikuese in Vitro
- Vendim nr. 299, datë 8.4.2015 për miratimin e rregullores për dhënien e autorizimit të tregtimit të barnave e të klasifikimit të tyre në republikën e shqipërisë
- Vendim nr. 339, datë 22.4.2015 “Për Përcaktimin e Elementeve Përbërëse, Mënyrës së Vendosjes dhe Afatit të Lëshimit të Pullës së Kontrollit të Barit”
- Vendim nr. 508, datë 10.6.2015 për miratimin e rregullit teknik “Për Kërkesat Thelbësore, Vlerësimin e Konformitetit dhe Markimin CE të Pajisjeve Mjekësore të Implantueshme Aktive
- Vendim nr. 731, datë 2.9.2015 për miratimin e rregullit teknik “Për Kërkesat Thelbësore, Vlerësimin e Konformitetit, Klasifikimin dhe Markimin CE të Pajisjeve Mjekësore
- Koordinatori
Sonila SHAHO - E-mail
akbpm@shendetesia.gov.al - Tel
+ 355 42372892 - Adresa
Rruga e Dibres nr. 359/1 Tirane - Orari
E hene – E enjte 08.00-16.30
E premte 08.00-14.00 - Format kërkese / Shpjeguese (Hapat që duhet të ndiqen për të bërë një kërkesë për informim)
- Format ankese / Shpjeguese (Procedura e ankimit tek Komisioneri)
- Buxheti, plani i shpenzimeve për vitin financiar në 2020
- Buxheti, plani i shpenzimeve për vitin financiar në 2019
Shënim: Në ato raste kur autoriteti publik vetëfinancohet nga tarifat e licencave ose çdo formë tjetër e financimit të drejtpërdrejtë nga subjektet e rregulluara prej tij, bëhen publike edhe dokumentet që tregojnë gjendjen e shlyerjes së detyrimeve nga subjektet e licencuara.
-
Lista e Shërbimeve* që ofron AP, përfshirë
Shënim: Lëshim dokumentacioni/Leje/Licenca/Autorizime etje.
- Njoftimi dhe konsultimi publik (Linku)
- Komente/Rekomandime/Opinione të palëve të interesuara/grupe interesi
- Shqyrtimi i komenteve dhe rekomandimeve
- Raportet vjetore për transparencën në procesin e vendimmarrjes
- Procedura/mekanizma për të dhënë mendime lidhur me hartimin e politikave publike apo ushtrimin e funksioneve të AP
- Emër mbiemër të koordinatorit për konsultimin publik, adresë postare/elektronike
Shenim: Ky sherbim nuk ofrohet nga institucioni jone!
- Ndihma shoqërore/subvencioneve të dhëna nga AP
- Kategoritë dhe format e ndihmës shoqërore/subvencioneve
- Procedura për të përfituar ndihmën shoqërore/subvencionet dhe dokumentacioni përkatës për aplikim
- Procedura e ankimimit
- Kërkesat dhe përgjigjet (të linkuara për AP që nuk kanë instaluar portalin Pyet Shtetin/Portali Pyet Shtetin i përditësuar me kërkesat dhe përgjigjet
Shenim: Ky sherbim nuk ofrohet nga institucioni jone!
Shënim: AP vlerëson publikimin duke patur parasysh kërkesat që merr më shpesh.
Bazuar në nenin 7 të ligjit nr. 119/2014 “Për të drejtën e informimit” (në vijim “LDI”), Autoriteti Publik (në vijim “AP”) duhet të publikojë Programin e Transparencës (në vijim “PT”) të miratuar nga Komisioneri për të Drejtën e Informimit dhe Mbrojtjen e të Dhënave Personale (në vijim “Komisioneri”). AP duhet të publikoj informacion sipas veprimtarisë së tij funksionale si dhe të rishikoj e përditësoj PT në çdo rast të ndryshimit të aktivitetit institucional, kuadrit ligjor rregullator apo çdo elementi tjetër që ka lidhje me transparencën proaktive.
Në PT janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik. Informacioni publik pa kërkesë duhet të jetë: i plotë, i saktë, i përditësuar, i thjeshtë në konsultim, i kuptueshëm, lehtësisht i aksesueshëm dhe i pajtueshëm me dokumentet origjinale në posedim të A.P. Gjithashtu, përpara publikimit të informacionit AP duhet të vlerësojë nësë ka ndonjë kufizim ligjor për publikim.
Aktet që përmbajnë rregulla, norma apo kufizime të të drejtave dhe lirive themelore të individit, si dhe me efekt të drejtpërdrejtë për ta, bëhen publike me anë të afishimit apo postimit në faqen zyrtare të internetit, brenda 48 orëve prej miratimit të aktit nga AP.
Në programin e transparencës janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik, mënyra e publikimit, si dhe parashikimet ligjore prej të cilave lind detyrimi për publikim. Në publikimin e informacionit, AP duhet të mbajnë parasysh interesin e publikut si dhe të mundësojnë aksesimin lehtësisht në informacionin publik.